ab associates © 2018

Jaar: 2020

Oppervlakte: 6.500 m²

Over het project

Het gebouw langs de ringweg in Geel bestaat uit 6.500 m² kantoorruimte met een gedeelde polyvalente ruimte.

Over het project

Square One is een vooruitstrevend kantoorgebouw in Geel opgericht volgens het cohousing-principe. Verschillende bedrijven maken gebruik van gedeelde faciliteiten waardoor een multifunctioneel gebouw ontstaat, dat klaar is voor de toekomst. Door het bouwconcept is een flexibele invulling mogelijk van alle ruimten. De beschikbare ruimte wordt optimaal benut in een compacte hoogbouw met veel aandacht voor groen als rustplek voor alle werknemers. Voor de IT-bedrijven Netropolix en Covr bouwden we een nieuw kantoorgebouw en werkplekken voor de assemblage van computeronderdelen met een aparte stockageruimte. Er wordt maximaal ingezet op een eigentijdse vorm van samenwerken, waarbij in gemeenschap polyvalente ruimtes worden voorzien die een breed gebruik mogelijk maken.

Het gebouw bestaat uit 6.500 m² kantoorruimte verdeeld over 6 bouwlagen en geniet een gunstige ligging vlakbij het op- en afrittencomplex van de E313 alsook het openbaar vervoer op wandelafstand.

Fotografie: ©Evenbeeld

Vorig project:

Volgend project:
»

Kunnen wij iets voor u (be)tekenen?

contacteer ons

Als u meer wilt weten over ons werk of wilt bespreken hoe we u verder kunnen helpen met het ontwikkelen van uw project, stuur ons dan een e-mail, bel ons of kom langs in ons kantoor.